TomTom i Mitsubishi Electric Wspólnie Nad Nowymi Rozwiązaniami w Dziedzinie Zautomatyzowanej Jazdy

TomTom i Mitsubishi Electric Wspólnie Nad Nowymi Rozwiązaniami w Dziedzinie Zautomatyzowanej Jazdy

TomTom (TOM2), specjalista w obszarze technologii geolokalizacji, ogłosił współpracę z Mitsubishi Electric (TOKYO: 6503) w celu opracowania innowacyjnych rozwiązań związanych z zautomatyzowaną jazdą.

W ramach tej kooperacji, firma TomTom dostarczy swoją mapę wysokiej rozdzielczości (HD) do High-Definition Locator Mitsubishi Electric, co umożliwi precyzyjne dane niezbędne do zautomatyzowanej jazdy. High-Definition Locator, opracowany przez Mitsubishi Electric, to zaawansowany system pozycjonowania pojazdów oparty na GPS, wykorzystujący satelity quasi-zenith (QZSS) w celu zapewnienia najwyższej precyzji przez cały czas. W połączeniu z mapą HD od TomTom, system generuje dokładne informacje o pozycji pojazdu i kluczowe dane drogowe istotne dla zautomatyzowanej jazdy, takie jak zaawansowane systemy wspomagania kierowcy (ADAS).

Mapy HD firmy TomTom opierają się na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym, integrując dane z różnych źródeł, takich jak GPS, kamery przednie i czujniki pojazdów. To pozwala zautomatyzowanym systemom jazdy lepiej przewidywać drogę. Technologia HD Map jest stale aktualizowana i dostarcza szczegółową wizualizację drogi, umożliwiając precyzyjne określenie lokalizacji wszystkich elementów drogi dla pojazdów autonomicznych.

„Cieszymy się z możliwości współpracy z TomTom, uznawanym za wiodącego dostawcę precyzyjnych danych mapowych” – powiedział Michael Horani, Dyrektor ds. Zaawansowanego Rozwoju w Mitsubishi Electric Automotive America, Inc. „Nasza współpraca przyspiesza innowacje w obszarze zautomatyzowanej jazdy, wykorzystując aktualne mapy w celu poprawy bezpieczeństwa pojazdów autonomicznych”.

„W miarę rosnącego zaufania kierowców do ich pojazdów, mapy cyfrowe muszą ewoluować, przekraczając tradycyjną nawigację. Nasza mapa HD została stworzona z myślą o tym właśnie celu, pomagając pojazdom autonomicznym planować trasy i podróżować bezpiecznie” – dodał Paul Hesen, Wiceprezes ds. Zarządzania Produktem w TomTom. „Nasze mapy są nieustannie doskonalone, co pozwala na dalszy rozwój autonomicznej jazdy od poziomu 2 Plus do poziomu 5”.

W tej samej kategorii