Po 11 latach funkcjonowania, Idea Money ogłasza zmianę swojej nazwy na FaktorOne. Przebranżowienie ma na celu bardziej wyraźne podkreślenie podstawowej działalności marki, która polega na świadczeniu usług faktoringowych oraz zdobyciu pozycji eksperta wśród instytucji finansowych, nie będąc powiązanym z sektorem bankowym.
Nowe, bardziej elastyczne struktury procesowe umożliwią zredukowanie dystansu między faktorem a klientem. FaktorOne podkreśla, że jej głównym celem jest wspieranie rozwoju biznesu klientów, zapewnienie łatwego dostępu do produktów oraz prostych zasad korzystania z usługi.
FaktorOne będzie oferować spersonalizowane produkty, dopasowane do potrzeb różnych branż, takich jak transport, spożywcza, budowlana czy handlowa. Firma będzie wspierać funkcjonujące na rynku biznesy, w tym małe i średnie firmy oraz właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych.
Nowe logo FaktorOne zawiera elementy graficzne związane z procesami faktoringowymi oraz nazwę marki. Kolory użyte w logo, grafitowy i oliwkowy, symbolizują profesjonalizm i świeżość, które są fundamentem marki FaktorOne. Nazwa składa się z rdzenia “faktor”, odnoszącego się do świadczonych usług, oraz dodatku “one”, reprezentującego cel firmy, którym jest pozostanie liderem wśród klientów zainteresowanych usługą faktoringu.
FaktorOne planuje przeprowadzić transformację płynnie, bez dodatkowych przerw technicznych czy zakłóceń dla obecnych klientów i partnerów biznesowych. Priorytetem firmy jest utrzymanie wysokiej jakości obsługi, którą klienci doświadczają od lat.
Jak mówi Krzysztof Florczak, Prezes FaktorOne:
Jako FaktorOne podążamy za klientami, oferując wysokiej jakości produkty, w pełni odpowiadające potrzebom i wpierające osiąganie ich celów. Transformacja marki stanowi dla nas kolejny, naturalny krok w rozwoju. Nowa nazwa i logo odzwierciedlają zaangażowanie w dostarczanie innowacyjnych usług faktoringowych oraz podkreślają nasze zaangażowanie w budowanie trwałych relacji z odbiorcami naszych usług.