Ubrania dziecięcej marki Coccodrillo już na początku 2024 roku pojawią się w nowej ekranizacji powieści Jana Brzechwy “Akademia Pana Kleksa” z Tomaszem Kotem w tytułowej roli.Nowa ekranizacja to uwspółcześniona wersja kultowej powieści Jana Brzechwy. Film opowiada historię Ady Niezgódki, która trafia do tytułowej Akademii. Reżyserem i producentem filmu jest Maciej Kawulski, a ubrania dziecięcych bohaterów zapewniła między innymi marka modowa Coccodrillo.– Cieszymy się, że nasze ubrania zostaną pokazane w filmie „Akademia Pana Kleksa” na motywach powieści Jana Brzechwy – komentuje Paulina Wiertlewska, Kierownik Marketingu Coccodrillo – Już prawie od 20 lat zachęcamy dzieci by były sobą, nie bały się wyróżniać, szukały swojej drogi, przekraczały granice i spełniały marzenia, dlatego tym bardziej jesteśmy dumni, że producenci ekranizacji wybrali dla dziecięcych bohaterów między innymi ubrania naszej marki – dodaje. W produkcji wykorzystano ubrania z kolekcji wiosna-lato 2022, dlatego nie będą już dostępne w sprzedaży w chwili premiery. Jednak marka, co sezon tworzy kolekcje nie tylko odpowiadające najnowszym trendom, ale też takie by każde dziecko mogło znaleźć coś dla siebie i z pomocą ubrań Coccodrillo kreować swój własny, niepowtarzalny styl.Premiera filmu będzie miała miejsce w 2024 roku
Fundacja K.I.D.S. wprowadza VR jako wsparcie w procesie leczenia najmłodszych pacjentów onkologicznych
Fundacja K.I.D.S., Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, po raz kolejny odpowiada na potrzeby małych pacjentów. Tym razem, zaprezentowała przełomowy projekt wykorzystujący wirtualną rzeczywistość, który pomoże pacjentom na oddziale okologicznym podczas trudnych i bolesnych zabiegów. Rozwiązanie wprowadzone zostało pilotażowo w Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka.” Głównym celem Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali jest poprawa doświadczeń pacjentów, a także usprawnienie procesów medycznych zachodzących w szpitalach […]