Nadal istnieje mit wśród wielu przedsiębiorców że Google chroni reklamodawców przed fałszywymi kliknięciami. Można to szybko zweryfikować.
Pracownik firmy Ads-Center.NET Sp z oo., prowadzący każdego dnia reklamy Google ADS dla klientów spółki stwierdza jasno. To można w prosty sposób zweryfikować. Wielokrotnie zgłaszamy w czasie roku, konta klientów pod kątem „nadmiernych kliknięć” co skutkuje zwrotami środków na konta reklamowe użytkowników. Google ADS również udostępnia narzędzie w ustawieniach kampanii reklamowych, dzięki któremu możemy wykluczyć niechciane adresy IP z kampanii.
Monitoring adresów IP dla usługi Google ADS
Te dwa fakty powinny otworzyć wszystkim oczy. Google nie zależy na monitorowaniu wszystkich kont w celu odsiania niewłaściwych kliknięć. Ten zabieg jest przeprowadzany jedynie na wyraźne żądanie klienta i tylko do 3 miesięcy wstecz i raz na dwa miesiące zgodnie z regulaminem. Dlatego warto mieć monitoring adresów IP obsługiwany przez WatchDogsIP.com w celu wykrywania niewłaściwych zachowań internautów i reklamowania niewłaściwych kliknięć na podstawie wiarygodnych dowodów.
Z pomocą przychodzi WatchDogsIP.com
Serwis internetowy WatchDogsIP.com wykorzystuje silne serwery aby zbierać i analizować dane na temat wszystkich kliknięć na monitorowanych stronach internetowych. Specjalny algorytm rozróżnia i odsiewa wejścia z innych źródeł niż reklamy Google ADS. Następnie zestawia dane na temat pozostałych kliknięć w poszukiwaniu podobieństw. Na podstawie tej analizy, użytkownik otrzymuje listę podejrzanych adresów IP do weryfikacji.
Na podstawie udostępnionej listy adresów IP, właściciel sklepu lub pracownik, może podjąć decyzję o wykluczeniu konkretnego adresu lub grupy adresów IP w celu ochrony budżetu reklamowego.
Co zyskujemy korzystając z WatchDogsIP.com ?
- Wiarygodne dane na temat wejść generowanych przez reklamy Google ADS
- Narzędzie do zbierania listy IP
- Listę podejrzanych adresów IP
- Dane które mogą posłużyć jako podstawa do zwrotu pieniędzy za kliknięcia
- Dane które mogą posłużyć do namierzenia konkurencji która klika