Moliera2 i Motorola połączyły siły, aby wspólnie świętować harmonię między światem mody a innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Obydwie marki oficjalnie ogłosiły rozpoczęcie współpracy, którą zapowiadała świąteczno-noworoczna kampania wizerunkowa Moliera2. W kampanii tej smartfony Motorola, wzbogacone o barwy Pantone, doskonale komponowały się z wyjątkowymi stylizacjami stworzonymi na ten wyjątkowy okres w roku.
Zdjęcia autorstwa Mateusza Stefanowskiego oddają atmosferę kameralnych spotkań w gronie najbliższych lub radosnych chwil spędzonych z przyjaciółmi. W obecnej kolekcji światowych marek modowych, jak i w akcesoriach, odzwierciedlają się indywidualizm, różnorodność i emocje tego sezonu. Moliera2 i Motorola, w ramach wspólnego projektu, uchwyciły ducha bliskości, radości i odkrywania piękna technologii – mówi Bożena Boryczko, Head of Marketing & PR Moliera2.
Współpraca Moliera2 i Motoroli wykracza poza tradycyjne ramy. Obydwie marki planują kolejne wspólne projekty na rok 2024, kierując się wspólną wizją przyszłości i ustanawiając nowe standardy łączące dwa światy: mody i innowacji.
- Nawiązanie współpracy z Moliera2 to dla nas naturalna ewolucja, ponieważ w naszym DNA leży tworzenie nie tylko innowacyjnych, ale także pięknych urządzeń. Smartfony Motorola wyrażają charakter użytkownika poprzez swoją kolorystykę i mogą stanowić element indywidualnego stylu. Bliska współpraca z Moliera2 pozwoli nam być w samym sercu kreowania modowych trendów – dodaje Anna Staszyńska, Head of Marketing w firmie Motorola.
Smartfony Motorola przyciągają uwagę swoim designem i fenomenalną kolorystyką, podkreśloną eleganckimi wykończeniami, takimi jak skóra wegańska. Dzięki partnerstwu z Pantone, wybrane modele smartfonów są dostępne w najmodniejszych kolorach danego sezonu, wyrażając wartości i emocje, które nimi kierują. Aktualnie dominuje Peach Fuzz (kolor roku 2024 Pantone) – aksamitny, symbolizujący ciepło, bliskość i nawiązywanie relacji międzyludzkich. Uzupełnia go wyrazisty odcień Viva Magenta (kolor roku 2023 Pantone), inspirujący do podejmowania odważnych decyzji.
W sesji fotograficznej autorstwa Mateusza Stefanowskiego dla Moliera2 wykorzystany został smartfon Motorola razr 40 ultra, flagowy model w formacie clamshell z największym na rynku zewnętrznym ekranem. Jego wyjątkowe wzornictwo i kolorystyka Pantone dodają elegancji użytkownikowi, a po złożeniu urządzenie można bezpiecznie schować do torebki lub niewielkiej kieszonki.